Recenze: Když se člověk nudí a na obloze není modro, pouze temno.

70%

Příběh

40%

Požitek

60%

Shrnutí

Určitě se nejedná o Céčkový titul což dle mého názoru je poměrně dobrý úspěch. Příběh je docela nuda ale sem tam nějaká absurdnost to aspoň částečně vykompenzuje. Navíc příběh je trochu šmrnclý Saturninem. No ne! nekecám, přesvědčte se sami. Nicméně jak už jsem se zmiňoval, kresba u tohoto žánru překvapí, nejsem sice odborník na proporce ale celkově se mi zdá, že se zde autoři drželi při zemi ve srovnání s jinými podobnými díly. Prsa jsou opravdu maximálně stejně velká jako hlava a ne 2x větší než příjezdová cesta. Jako doplněk k postavám bych rád zmínil, že se mi zalíbil přístup autorů ať to není 100% předvídatelné (ale pouze 90% - kterou jsem si představoval). Celkové hodnocení je 9/10 (původně 7/10)kde jsem původně odebral 2 body, protože se jedná o hentai a nároky jsem stavil jako u jiných titulů. Nakonec jsem usoudil, že ten, kdo hledá něco takového, tak ho spíš zajímá, jaké hodnocení dílo dostane, když ho nebudu srovnávat s normálním anime.

Kresba a animace

Kresba a animace mi přijdou poměrně slušné s ohledem o jakém segmentu se bavíme. Rozhodně jsou i dnes nově vydaná anime, které nedosahují nadprůměrně čisté kresby nebo ji autoři lidově řečeno domrví nějakými efekty a z čistého obrazu se stane směsice barviček a duhy.

Hudba

Pozadí o které se nejvíce stará hudební doprovod není v Hentai zas tak důležitý, tedy pokud nemluvíme o hysterické hekání aka podebírání na nože motorovou pilou. Zřejmě se toho autoři drželi, a tak pozadí není nijak výrazné skoro bych řekl, až plácání všech skladeb Mozarta a dalších klasických děl, kde dominuje klavír. Dark Blue není žádnou výjimkou co se týče ambientů žen, jak už jsem zmiňoval motorové pily, ačkoliv bych měl zmínit že oproti ostatním, tyto pily asi tolik nebolí, neboť jsou díla (i která jsem neměl možnost vidět) kde ony dámy zní jako při obětním obřadu Démona Mr*u-- tedy chtíče!

Postavy

Hlavní role jakožto belover *SPOILER* naprosto selže, tak je nahrazený zmetkem, co je stejně asi chytřejší protože náš hlavní "hrdina" je vůl, co si nechá vojet sestru, klidně se na to podívá div si nezačne drandit Karla. *KONEC SPOILERU* Co se týče obecně postav a hentai scén, se jedná o nadprůměrnou tvorbu. Autorům bych rozhodně pochválil "realističnost", jestli se tomu tak dá vůbec nazývat, kde není opravdu astronomicky přehnáno krve,všech možných ejakulátů a tekutin, které běžně v hentai vytečou, div se občas nezdá že místo lidí šoustaj dvě nádrže na mimozemský sliz.

Příběh

Co mě trochu zklamalo byl příběh, který byl dost nezáživný - žádná zajímavá úvodní zápletka, která by člověka hned po první minutě dostala diváka do "vzrušení" (dějem). Pro milovníky detektivek by se možná mohla zalíbit sekundární zápletka. Ne, kecám buď by musel být člověk úchyl (což zde nic neznamená) nebo vás zvedne ze židle i největší fraška v hentai, vlastně i celém porno segmentu.

Požitek

Hentai beru samozřejmě dost s rezervou, kde nepřihlížím na aspekty anime jako u áčkových titulů. Je to spíš dobré zpestření delší chvilky, když nemáte třeba co dělat, nebo se chcete pobavit a trochu to okořenit absurdností. Celkový zážitek bych popsal jako klasika, podívám se, zasměju se, pobavím se a mám další téma co mohu s lidma "anime pozitivní" probrat a následně se znova zasmát.